BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 21, 2011

Kem Kepimpinan SM Agama Tinggi Kuala Kubu 2011

luar biasa hebat!!
Graf Kehidupan. slot dimana hampir semua pelajar menunjukkan graf kehidupannya didalam kegembiraan.
namun begitu, tidak terlepas juga cerita-cerita sedih yang berlaku sepanjang hidup mereka sekaligus menjadi medium untuk mereka meluahkan perasaan sesama ahli kumpulan.
Senaman Pagi. Wajah-wajah ceria peserta walaupun ketika di pagi hari. Tak salahlah pepatah ada menyebut, "Mulakan harimu dengan senyuman".
Logo dan Bendera. Setiap kumpulan bertungkus lumus memikirkan satu idea menarik yang mengambarkan identiti kumpulan masing-masing. Antara nama kumpulan yang menarik perhatian "INSPIRANZA"...agaknya gabungan daripada proton "Inspira" + toyota " Avanza....he3x...
inilah kumpulan Inspiranza. Menurut mereka, inspiranza diilhamkan bagi menaikkan semangat kumpulan.

tag nama urusetia..bukti ini..

main tutup mata. Syaratnya, tidak dibenarkan memakai tag nama, membawa fail, membawa barang amanah, memakai jam atau barang kemas, dan perlu berpimpinan bersama-sama kawan. tujuannya adalah untuk melepaskan para peserta mandi manda di sungai Kalumpang. Saat yang sememangnya dinantikan oleh setiap peserta.

Cr.Adib Azni

Night Walk.

Pulau Impian. Semakin terhakis, ditambah pula dengan ribut taufan, Air yang beracun. dimana harus aku menyelamatkan diri. Antara diri atau kawan, mana satu pilhan aku?....akhirnya beginilah...Semangat Setiakawan yang Tinggi.


p/s : Jadilah pemimpin yang luar biasa hebat kerana pemimpin yang hebat adalah pemimpin yang mempunyai sifat kepimpinan yang luar biasa. :)

1 comments:

KeCiK said...

Woi pemalas, takkan upload gambar je. Taip-taip la sikit. Nanti lecturer bagi markah ciput.